ESCUELA SECUNDARIA TÉCNICA 97
ACTIVITY FOR
3TH GRADE GROUPS 3A, 3B , 3C, 3D, 3E, 3F
TEACHER:
VIRGINIA GPE. CASTILLO PÉREZ
_________________ _____________
_____________
Grado______ Grupo_____ No. Lista_______
apellido
paterno ap
materno nombre(s)
Realizar la
actividad; anotar bien sus datos, también hay que imprimirla.
Draw a picture for every emotion, then write 2 sentences for every
one emotion.
|
|
Example
-----------------------------
scared
|
00.- I feel scared someone
shout me.
00.- I feel scared when I watch a horror movie.
|
___________
happy
|
1.- ________________________________
2.- _________________________________
|
__________
worried
|
3.- ________________________________
4.- _________________________________
|
___________
angry
|
5.- ________________________________
6.- _________________________________
|
____________
interested
|
7.- ________________________________
8.- _________________________________
|
_________
tired
|
9.- ________________________________
10.- _________________________________
|
Actividad para alumnos de Segundo B, C, D, E y F
Copia y traduce en tu libreta los siguientes enunciados.
Recuerda que solamente hemos visto el tiempo presente, utiliza tu mapa mental de verbos de compras y los pronombres personales.
1.- I buy a red sweater in Suburbia.
2.- You wear a green skirt for the party.
3.- He wears a blue uniform in the school.
4.- She sells beautiful blouses in the market.
5.- It is a big jacket to my brother.
6.- We pay the black boots.
7.- You try on the new clothes.
8.- They ask for the brown hat for their father.
Buenas noches compañeros, acabo de publicar la actividad e inglés para tercer grado, pero no la puedo ver ya, aunque al terminar de subirla, no la puedo ver, recuerden que la actividad que publique es solamente para los terceros grados.
ResponderBorrarSECUNDARIA TÉCNICA No. 97 "LIC. ANDRÉS HENESTROSA": INGLES-CASTILLO PEREZ VIRGINIA GUADALUPE
ResponderBorrarSECUNDARIA TÉCNICA No. 97 "LIC. ANDRÉS HENESTROSA": INGLÉS-CASTILLO PEREZ VIRGINIA GUADALUPE:
Actividad para alumnos de Segundo B, C, D, E y F
Copia y traduce en tu libreta los siguientes enunciados.
Recuerda que solamente hemos visto el tiempo presente, utiliza tu mapa mental de verbos de compras y los pronombres personales.
1.- I buy a red sweater in Suburbia.
2.- You wear a green skirt for the party.
3.- He wears a blue uniform in the school.
4.- She sells beautiful blouses in the market.
5.- It is a big jacket to my brother.
6.- We pay the black boots.
7.- You try on the new clothes.
8.- They ask for the brown hat for their father.
Buenas tardes profesora diculpe, podria publicar la tarea anterior del catalogo de ropa del 2D, gracias, saludos
ResponderBorrar
ResponderBorrarSecretaría de Educación
Servicios Educativos Integrados
al Estado de México
ESCUELA SECUNDARIA TÉCNICA No. 97
“LIC. ANDRÉS HENESTROSA”
MAESTRA: VIRGINIA GPE. CASTILLO PÉREZ
READING EXERCISE:TERCER GRADO BLOQUE I ACIERTOS_______ EVALUACIÓN__________
___________________ _____________________ ___________________ 3°______________ No. De Lista__________
APELLIDO PATERNO APELLIDO MATERNO NOMBRE(S)
INSTRUCTION: READ THE TEXT, THEN ANSWER THE QUESTION:
EDITOR: Hellow, is this Karen Sandoval?
KAREN: Yes, it is. Who is this?
EDITOR: This is Bruce Thomas from Tremendous Teen Magazine. I’m responding to your voicemail message. Can we talk about your message?
KAREN: Yes, of course, what do you want to talk about?
EDITOR: What part of the section bothered you the most?
KAREN: Well, as I said in the voice mail, it was the picture of the models: They are thinner tan anyone I know. As a matter of fact, They are the thinnest models we have ever seen.
EDITOR: Well, our readers have always liked thin models.
KAREN: No! You don’t understand! There are too many girls who are very affected by advertisement. Can’t you find models that are a bit fuller?
EDITOR: Well, I suppose that we could. I didn´t realice that young people saw them as too thin.
KAREN: It is true; you should get a nutritionist to help them. We are quite worried about them.
EDITOR: You are absolutely right. I want to thank you for your helpful ideas. We always appreciate advice from our readers. You will see a difference in next month’s issue.
1.- Which is the magazine where Karen is making a complaint?___________________________________
2.- What is the complaint?__________________________________________________
3.- Why Young people are affected by thinnest models?
4.- What is Karen´s advice?_________________________________________________
5.- What is the editor’s atittude? _____________________________________________
buenas noches maestra VIRGINIA le quería pedir si me podría pasar los aprendizajes esperados
ResponderBorrarBuenos días esta es la segunda actividad a realizar para el segundo grado aqui dejo el link para el acceso al mismo.
ResponderBorrarRecuerden comentar la inforcaión con sus compañeros.
https://drive.google.com/file/d/0B1mU0YpzMHzfOUdHai1DTXRIaHM/view
buenas tardes , disculpe teacher , le tenemos que enviar fotos del catalogo por algun lado o solo no lo va a revisar regresando
ResponderBorrarBUENAS NOCHES ME PUEDEN INDICAR SI TENEMOS QUE ENVIAR LAS ACTIVIDADES A ALGUN CORREO O QUE PROCEDE??
ResponderBorrarbuenas tardes maestra,no le pude enviar mis trabajos pero se los puedo llevar el lunes en memoria,bonita tarde
ResponderBorrar